Blumo Łódź - pozycjonowanie
kontakt Łódź ŁÓDŹ:
kontakt Warszawa WARSZAWA:
poczta
Reklamy Facebook

Reklama na Facebooku

Właściwie przeprowadzona reklama na portalach społecznościowych takich jak Facebook może być w przypadku niektórych branż strzałem w dziesiątkę, szczególnie dla firm z mniejszym budżetem. Odpowiednio skonfigurowana reklama na Facebooku pozwala na zwiększenie ruchu na witrynie, wzrost sprzedaży produktów, rozszerzenie rozpoznawalności marki oraz wiele innych. Wszystko zależy od celu tworzenia reklamy na Facebooku.

Kampanie reklamowe Facebook

Facebook to portal społecznościowy o ogromnej sile sprzedażowej. Miliony użytkowników codziennie zapoznają się z tysiącami reklam z różnych branż. Prawie każda firma może wypromować swoje produkty, usługi czy markę, o ile forma i treść przekazu będzie zgodna z regulaminem Facebooka.

Kampanie reklamowe na Facebooku głównie polecamy sklepom internetowym i firmom usługowym, które posiadają bardzo liczną konkurencję na rynku.

Tworzenie konta firmowego i konfiguracja kampanii

Nasza firma tworzy konto firmowe oraz reklamowe na Facebooku, dzięki któremu nasi klienci mają pełny wgląd w naszą pracę oraz efekty reklamy w postaci statystyk i raportów. Przed przystąpieniem do tworzenia kampanii reklamowej na Facebooku przeprowadzamy z klientem szczegółowy wywiad, w którym określamy:

Rozliczenie kampanii reklamowej

Nasza firma jest elastyczna pod względem sposobu rozliczania za kampanię reklamową na Facebooku. Najczęściej nasi klienci samodzielnie opłacają reklamy, płacąc nam jedynie za usługę stworzenia kampanii i jej zarządzanie, jednakże wszystko zależy od klienta.

Prowadzenie fanpage'y na Facebooku

Nasza firma zajmuje się również prowadzeniem fanpage'y na Facebooku, w tym również w ramach pozycjonowania. Prowadzenie przez nas fanpage'a firmy nie wiąże się z dodatkowymi kosztami tak jak w przypadku reklamy Facebook.

W ramach prowadzenia fanpage'y tworzymy posty oraz zachęcamy do polubień strony w sposób naturalny, czyli poprzez udostępnienia np. na różnego rodzaju grupach tematycznych.