
Jak przebiega proces pozycjonowania?
Postaramy się wytłumaczyć Państwu jakie działania i kroki wykonujemy podczas tajemniczego pozycjonowania strony.
1. Przed pozycjonowaniem - wycena i dobór fraz
Po telefonie od klienta lub wizyty bądź zapytaniu e-mail dokonujemy rozpoznania i wybieramy zestaw kilkudziesięciu dobrych fraz dla pozycjonowanej witryny.
Wyceniamy frazy (zobacz nasz cennik) i podpisujemy umowę na pozycjonowanie
2. Rozpoczęcie - audyt SEO.
Gdy mamy już wybrany zestaw fraz wykonujemy audyt SEO w wyniku którego:
- Zmieniamy metatagi pod pozycjonowane frazy i tak, aby odpowiadały treści na stronie.
- Optymalizujemy kod strony html tak, aby był bardziej czytelny, usuwamy błędy html, poprawiamy stronę pod względem synktatycznym.
- Sugerujemy zmiany w treści tak, aby witryna była bardziej obfita w merytoryczne treści.
- Sugerujemy dodanie tematycznych zakładek typu fraza-podstrona. Tak, aby każda fraza miała przynajmniej swoją jedną tematyczną podstronę.
3. Pozycjonowanie - reklama w internecie i zdobywanie linków.
Po przygotowaniu merytorycznym strony tak, aby internauta na niej znalazł informacje których szuka zaczynamy reklamę strony w internecie.
Zdobywamy linki prowadzące do Państwa strony w poniższych miejscach:
- W katalogach stron WWW. Dodajemy wizytówki Państwa strony w setkach katalogów.
- Na portalach ogłoszeniowych.
- W mediach społecznościowych.
- Na forach internetowych. Polecamy i wchodzimy w dyskusję z forumowiczami polecając Państwa firmę.
- Na innych stronach WWW.
Zdobywanie linków to proces kosztowny oraz długotrwały i najbardziej pracochłonny. Linki zdobywamy naturalnym tempem, tak aby zasymulować proces spontanicznego polecania strony między sobą przez różne strony internetowe i internautów.
4. Zmiany na stronie.
Pomagamy klientom przy jak najczęstszym aktualizowaniu strony, zmianach w treściach i dodawaniu nowych informacji. Powoduje to, że strona jest aktualna i atrakcyjniejsza dla Google jako źródło świeżych informacji.
5. Korekty pozycjonowania.
Podczas procesu pozycjonowania na stronie klienta pojawiają się nowe treści, klient poszerza działalność lub statystyki wejść na stronę odkrywają przed nami nowe atrakcyjne frazy które warto pozycjonować. Śledzimy ten proces i na bieżąco konsultujemy z klientami zmiany w strategii pozycjonowania.